tirsdag 16. juni 2009

Drømte om deg....

Forgje natta...du kom løpende, la deg ned i fanget mitt...du var lykkelig, jeg kjente på hele deg at du var lykkelig, hadde det bra..du hadde en av verdens mest myksete pels.... Du var kjælen, omga deg med masse kjælighet, men det deiligste var å kjenne roen du hadde i deg....

Det var en utolig god drøm...vite at du har det bra der du er nå....vite at du var glad for å se meg igjen.

Når jeg våkna kjente jeg at noe tungt som har liggi på mine skuldre var borte...jeg følte meg lettere på en måte...

Jeg savner deg fortsatt en hel masse....går ikke en dag uten at jeg tenker på deg...men det gjør ikke bare vondt lenger når jeg tenker på deg....

Håper du besøker meg i drømmene i ny og ned...bare for å vise meg at du har det bra der du er nå......go gutten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar