fredag 13. februar 2009

Det er kaldt ute.

Og på toppen av det hele så skal fatter på død å liv lufte i tillegg. De siste dagene har det hvert kaldt, og jeg har ikke verdens bestepels sp det er litt kaldt, men det er bare å holde seg i bevegelse, og krølle seg sammen i sofan så holder man lett varmen.


Om natta når fatter har sovna og snur ryggen til meg så smyger jeg meg opp i senga og legger meg langs fatter å håper han ikke våkner. Og det har han hitil ikke gjordt. For jeg kan virkelig smyge når jeg må. Legger jeg meg nede ved føttene hans så blir jeg som regel "tuppa" ut, eller jeg får fatters sure føtter midt i trynet. Det setter jeg mindre pris på.


Her kommer ett bilde som viser hva en bør gjøre når fatter lufter ut leiligheten, eller det kaldt. Helt toppers å ligge i sola i en god varm sofa :)
ps, var ute å lekte på verandan litt også, og plutselig stod det en bil som ikke skulle stå der den stod... vaktmestern hadde kjørt fast den lille minitraktoren sin når han skulle måke. Jeg prøvde jo å rolig å stille fortelle at den bilen skal da ikke stå der... det fikk jeg vist ikke lov av fatter å si. Skjønner meg ikke helt på mennesker jeg. Det tror jeg er like greit... jøss, en sokk som ligger innen rekkevidde.. den må vi ta.... snakkes siden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar