søndag 22. februar 2009

Jeg lurer på...

Hvorfor de små hundene vi har møtt de siste dagene har lyst til å spise meg opp. Først møter vi en liten hårete sak som kommer bakfra... dagen etter møter vi en mancester terrier som virkelig ville ta meg. Og førern lar den komme etter meg bakfra. Fatter sier i fra til den føreren om å dra til seg bikkja.

Lurer på om de små hundene ikke får nok mat jeg.... de er som små pirrajar... masse tenner overalt.

De siste dagene har det hvert en del snø, og enda mere snø, men det går greit det der. Bare å være smart og ikke stupe ut i den dype snøen, og holde seg inne. Lex vil bare være ute...greit nok det, da får jeg fatter får meg selv. Kan kose med han uten at kleggen sniker seg i mellom.


Nå skal vi vist trene, budføring kalles det vist... greit nok, få strekt litt på beina.

ha en fin dag uten de kulde gradene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar