mandag 9. februar 2009

Nok med snø.

Jeg synes snø er artig men nå synes jeg det har kommet nok. Fatter har tatt oss med til steder det ikke er måkt å latt oss få løpe fra oss. Greit nok det. Men jeg er smartere en jr (lex) og går i spora til fatter. Da slipper jeg å brøyte for han... da kan han brøyte for meg. Er man eldre så er man eldre.





I dag fikk vi noe nytt av fatter, margbeina vi fikk var fylt med noe som var veldig godt ikke vet jeg hva det var men godt det var det. Også måtte vi jobbe hardt for å få det ut. Og vi har fått noen nye godbiter. Ballen som lå i bilen har kommet inn også. Jr tror at han har første rett på den. Da tar han veldig feil. Nå er valpe tiden over, nå sier jeg i fra hvor han er på rangen. Han tar seg vise friheter, tar leker fra meg og ligger å knurrer. Det går til ett vist punkt så sier jeg fra at nok er nok.





Nå skal jeg slappe av litt.





Og det gjøres på denne måten. Synes fatter var litt slem so, tok bilde mens jeg sov men... slik ligger man i en sofa :)

Ha en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar