onsdag 4. mars 2009

Lenge siden sist...

Det har ikke sjedd så innmari mye siden sist. Har ikke møtt på flere utsultede små hunder. Har hvert på noen treinger. Både inne i hallen og ute. Var ett sted hvor det var manger rottiser...vel bare rottiser... Det var vist slektningene til lex. Jeg var bare ute en liten tur, det lukta så godt av damer der. Vi trener noe som heter budføring på brukstreninga... Jeg er ikke helt sikker på hva dem mener men... det er nå morro.

Fatter har vist pansjonert meg...veit ikke helt hva han har pansjonert meg fra men... jeg slipper vist å velge mellom om jeg skal gjøre som fatter vil eller fortelle alle menneskene som ser på, er i nærheten når vi trener jeg vil så gjerne hilse på dere. Og det er jeg enig med fatter i. Det er faktisk mere morro å trene med fatter for han smiler mere på trening, er mere glad liksom. Og det synes jeg er bra.

Nå sliter jeg med at jeg har litt vondt i magen fortiden, og jeg i følge fatter skal vi vist i følge vetrinæren ta det rolig, jeg skal holdes i ro. Velkommen etter sier jeg bare...har prøvd å fortelle fatter OG LEX det i flere dager at vi skal være rolige. Men nå har de endelig skjønt det. Vel ikke lex, men han er jo ung, så det må litt tilsnakking til før han hører.

Nå skal jeg ligge å slappe av, fatter har lovet meg en rolig kort runde i dag....og det er greit for meg. Liker meg best i sofan for tiden jeg :9 ganske god å ligge i :)

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar