torsdag 5. februar 2009

Rolige dager.

For meg i allefall. Fikk en hel dag med fatter aleine...og hele leiligheten aline. Ganske behagelig egentlig. Jeg synes lex er ok... men det er liksom ikke bare meg å fatter. Slik det var før. Så når lille-tror-at-halen-min-er-en-biter-jeg-så-stopper-caro var å hadde det topp sammen med cathrine koste jeg meg med fatter på en tur vi ikke har godt på lenge... rolig var det også.

Hva gjorde vi..jo vi trente, vel det ble en kort økt på meg...fatter ville at vi skulle trene hele tiden, ikke bruke tid på å sjarmere damen som løp og var noget vakker. Litten snerten jack russel...tror jeg da. Nam. Og når jeg da tok feil av fingern til fatter og pølse biten ble han sur gitt. Kan dere tenke dere noe bedre en å se på babes og spise snacks? Ingen ting som slår det. Lurer på hvordan jeg skal få fatter til å skjønne det jeg.

I går lå jeg for det meste i bilen...noe jeg er vant til, fikk en god luft før jeg havna i den...og gobit mens jeg lå i den. Og spørr du meg ligger jeg heller i bilen en å dras med til vetrinæren.

Nå skjer det vist noe her... ha en kuul dag i snøen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar