mandag 2. februar 2009

Trening....og dusj.

I går trente vi ett sted jeg har hvert engang før. Da var det mange andre der. Det var ett kurs der da, fatter hilste på noen, vi var der flere ganger. Og en gang holdt fatter kurs der.

Det var kaldt for fatter, og de andre mennesken tror jeg. Men nok om dem. Fatter innbiller seg at han på noen måte kan være mere intessant en andre mennesker og emma. At han ikke tar poenget å lar meg snuse skjønner jeg ikke. Han ble kjempe sinna så jeg skjønte at det var greit å føye han litt.

Vi trente på apport, og budføring. Det gikk greit, men hvis fatter tror at jeg gidder å holde apporten rundt beina hans tar han feil. Vet jeg må slippe den alikevel. Budføring som de kaldte det, løpe fra den ene til den andre var greit det. Fatter hadde leke og arne hadde fiskekaker. Da var det greit å løpe til begge to. Litt lineføring fikk jeg gå også, men jeg fikk for det meste løpe med leka. Begynte å blø litt på den ene poten men det gjør da ingenting. Fatter synes vist det gjorde noe så han avslutta.

Så var det hjem og den hersens dusjen. Fatter har sjekka pelsen min gangske grundig, og jeg har klødd litt. Så da må vi i den hersens dusjen. Jeg får masse godbiter der det er jo en trøst, men hvorfor lex får gobiter som står på utsiden skjønner jeg ikke helt. Men jeg fikk fatter for meg selv når han skulle tørke meg. Og jeg var forferdelig tørst i går. Lurer på hvofor, er takk å lov ikke så tørst i dag.

Det kommer vist noen bilder her om noen dager.

Ha en dusj fri dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar