søndag 22. mars 2009

En super helg.

Jeg har hatt en kjempe fin helg... på fredag var vi ute i skogen i en evighet...bare koste oss med å løpe i snøen... lex og jeg fant vær vår pinne, og fatter han kasta pinne til oss begge to... og på lørdag fikk vi gnage bein...

I dag var vi på trening.. vel jeg fikk løpe etter en leke som vi mista der. Fatter fant den igjen. Der løp jeg først aleine...så sammen med lex. Så tok fatter ut bite pølsa....den fikk jeg ha helt for meg selv. Lot lex få lov til å bære den inn etter på, nå vi kom hjem.

Og så fikk vi noe jeg ikke har spist på kjempe lenge... oksepenis... det var godt det. Nå venter jeg på at fatter skal ta meg med ut slik at jeg får sjekka om det er flere tisper som har løpetid, og gi beskjed til de andre hundene, vel hannene at dette er mitt terretorie.

Jeg har kost meg i sola på verandan..... Livet har hvert kjempe herlig...sett bort fra litt kløe så har det hvert topp.

Fatter tok noen bilder av oss på fredag..han er litt treg i avtrekkern, så bildene kommer seinere siern...

Nei, nå må jeg få fatter opp av sofan.. på tide å markere litt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar