fredag 20. mars 2009

Løpetid..

Det er løpetid for tiden og tispene som lukter så godt er ingen steder å finne. Og fatter skal jo på død å liv være oppe seint på natta og sove lenge om morran.... Men det kan han jo ikke...man må ut å sjekke hvem som gjør hva i omerådet. Det er viktig å holde seg oppdatert.

Det har hvert noen rolige dager... og det passer meg egentlig bra... for magen er ikke helt som den skal, men ikke så ille som den var. Men jeg koser meg jeg... jeg får turer og kos, får fatter for meg selv i peridoer hvor vi bare koser oss.

Det er vår helt klart for vi er på hverandan hver dag, og det er godt å ligge å kose seg i sola...ligge på teppe ute på hverandan... selv om lex gjør alt han kan for å forstyrre roen. Vel vel, han er ung...og han sliter med hormoner og det å skulle hilse på alle som går forbi... utrolig å mye likt det er mellom oss. Jeg skulle også på død å liv hilse på alle når jeg var på hans alder.... føles som ett helt liv siden.

Glemmer ikke dagen jeg kom hit... 7 mai er det 4 årsiden jeg var hos vetrinæren, ble dopa ned og kommer hjem... er ute og noen driver å pirker på meg med pinne lenge...jeg prøver å komme meg unna men jeg sitter fast i bånd...og kommer meg ikke unna... jeg prøver å si i fra kjempe lenge.. men dette menneske hører ikke så jeg biter... da blir det masse lurve leven og kaos.... min gamle matfar er sint helt til han ser meg.... jeg skjønner at noe er sjedd...og han tar meg med i bilen og jeg møter en gutt som er streng fra første sekund... men det var jeg vant til...og hos han skulle jeg vist være hos. Han starter å trene lydighet med meg nesten med engang...han var litt usikker på meg veldig lenge.....det passa meg bra...for da forstatte jeg bare med mitt.

Men han ga seg ikke det stabeiste....han sa flere ganger at det lå mye bra i meg....og han jobba for å få det fram. Vi trente masse sammen... og det var kjempe morro. Trene lydighet var gøy... er gøy hvis jeg kan gjøre det på steder der det bare er fatter og meg....

Jeg har hvert ganske mange steder i mitt liv...og fatter har gjordt sine feil....men jeg vet at han gjør alt for at jeg skal ha det bra. Når jeg har hvert syk har han ikke gitt opp med å få meg frisk, han har hele tiden jobba for at vi skal få det bra sammen. Og hva mere kan man kreve av "eiern" sin... trukke vi kan kreve så mye mere en det...

Jippi, fatter sier at vi skal kjøre bil :9 det betyr at vi skal dra ett sted vi kan løpe og ha det morro... vi ses... god helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar